Geoblog.pl    wloczykijedwa    Podróże    Azja 2014 czyli Malezja-Filipiny-Kambodża-Tajlandia    Kuala Lumpur dzien drugi

Kuala Lumpur dzien drugi

Malezja
Malezja, Kuala Lumpur

Po wylądowaniu wybralismy tańszy środek transportu czyli autobus (10 MYR) czas przejazdu ok. 60 min. Można także pojechać pociągiem. Czas podróży to 30 min. (35 MYR). Nocowalismy  w guesthose www.raizzy.com. Cena za pokój 2 osobowy to 70 (MYR). Czysto i wygodnie - polecamy.
Podczas krótkiego pobytu udali nam się dotrzeć do Batu Cave - metro to 2 (MYR) a wstęp wolny. Obiad podawany na lisciach bananowca w indyjskiej knajpce przy jaskini 10 MYR.
W centrum, Petronas Tower coraz droższe bo aż 80 MYR.
Aby cos zjeść wart udać się do Chińskich kafejek przy ulicy. Cena 8 MYR za makaron ze śladowa ilością kurczaka, ale smaczny.
Ceny w China Town ubrań bardzo wysokie.
Kuala Lumpur oszalamia nowoczesnymi budynkami i świetną komunikacja. Tylu drapaczy chmur i przepychu w sklepach nie widzialam nigdzie w Europie.
Jedyny minus jaki narazie odczuwam to niestety problemy ze spaniem. Mój organizm nie przestawil na inne godziny i noca licze barany co powoduje ze pomalu zaczynam być nieprzytomna ze zmęczenia :-(
Mam nadzieje ze to szybko minie i niebawem znów znaczne normalnie sypiać.