Geoblog.pl    wloczykijedwa    Podróże    Azja 2014 czyli Malezja-Filipiny-Kambodża-Tajlandia    Zegnamy plaze :-(

Zegnamy plaze :-(

Kambodża
Kambodża, Sihanoukville
Przejechano 19658 km

Dziś minal czwarty, ostatni dzień pobytu na wspanialej plaży Otres1. Caly dzien spedzilismy znów na rozkosznym lenistwie. W miedzy czasie poznalismy kilka ciekawych osób, w tym parę z Holandii, z która byliśmy drużyną Olland podczas quizu wiedzy organizowanego w jednym z pubów. Plaza Otres1 to miejsce z kilkoma bardzo fajnymi pubami ze znakomitym jedzeniem. Można stolowac się tam lub w knajpkach prowadzonych przez lokalsow gdzie ceny o polowe niższe. Średnio za obiad dla 2 osób z napojami to tam 6$. Zdecygowanie jest to miejsce godne polecenia kazdemu!
I jeszcze jedno. Wczoraj kapiac sie noca w morzu widzielismy cos niezwyklego. Swiecacy plankton! Podczas spokojnego ruchu pod woda reka, rozblyskaly dookola blekitne swiatelka. To cos takiego jakby setki świetlików wrzucić do wody. Widok jest tak bajkowy, ze siedzielismy w wodzie bawiąc się nim ponad godzinę! Magia!
W tej chwili leżymy wygodnie w autobusie sypialnym 18,5$ który przez noc zawiezie nas do Siem Reap. Bardzo polecamy ten sposób transportu. Szybko, wygodnie i bezpiecznie. Do tego przy lozku jest gniazdko i szybkie wi-fi :-) .Jeżdżą jak narazie z ok. 1-2h godzinnym opoznieniem, ale w sumie nam to bardzo nie przeszkadza.